søndag 2. mai 2010

Mammaen min

Jeg hadde verdens vakreste mamma!!
Hun ble født 22. August 1952.
Hun vokste opp i Sjåvika på Måsøya.
Mamma var den beste mammaen noen kunne ha!! :)
Verdens snilleste!

Idag er det ni år siden hun døde.
Ni år siden jeg mistet den beste..
Den som alltid skulle være der.
Det sies at det er en mening med alt.. 
Fortsatt forstår jeg det ikke...
Hvorfor skulle hun dø..?
Hun som bare var snill!
Det er så urettferdig!!

Men jeg fikk iallefall 16år sammen med henne..
Skulle selvsagt ønske det var flere.. Mange flere...
Men når det ble som det ble, så får vi klare oss med de gode minnene..
Og de er det MANGE av..


Kjære mammaen min!
Savna dæ så sinnsykt masse!!
<3


Mamma og søskenbarnet mitt, Knut, en solfylt og fin dag i Kabelvåg
















Sangen vi spilte i begravelsen:

4 kommentarer:

  1. Ja ho va alt det og ennu masse mer!
    Savne ho åsså masse. <3

    Gla i dæ lillesøs.

    SvarSlett
  2. Sånn som æ huske ho va ho ei flott dame. huska ho fra alle sommeran på måsøy, og fra kabelvåg.
    ho hadde en egen ro over sæ som bare va snilt..
    klem

    SvarSlett