mandag 9. november 2009

Bilder fra fjøsen..

Pepsi var med i fjøsen nesten alle gangene vi var der igår..
Egentlig skal vi gå to ganger i fjøsen om dagen,
vi var fire;p
En gang på morgenen, en gang for å ta bilder, kveldsfjøsen, og en gang til..
hehe.. Klokka var ikke engang bikka halv tolv på formiddagen
før jeg var begynt å mase om å gå i kveldsfjøsen;p

Når vi tok morrafjøsen idag hadde vi Pepsi med oss så klart..
Hun er veldig skeptisk når hun er der inne, men
hun vil være med allikevel..

Idag hadde hun en spennende opplevelse der inne..
En av kvigene hostet, Pepsi åååålte seg sakte mot henne for
å se hva hun holdt på med.. Plutselig ble hun sleika på nesen av kviga;p
Hun fikk mildt sagt sjokk.. haha... Hoppa bakover og bjeffet:p
Hun så så morsom ut! Da angra jeg på at jeg ikke tok med kameraet...

Men jeg hadde jo ikke tid til det, hadde nok med det andre
jeg skulle ha med meg.. Jeg tok nemlig med meg gummibørsten
til Pepsi:) De fleste kvigene er fortsatt litt skeptiske til den enda,
men den ene oksen eeeelsker den:)

















Litt nysgjerrige, men også litt skeptiske;p

















Egentlig er de ganske søte:)

















Ho her blei knipsa midt i rautinga, ho ser litt gal ut;p haha
Også sååå søt med rosa nese:)

















Hadde Susanne med i fjøsen, trur ho syntes d va litt arti;)

















Å d her e verdens mest kosne okse!! Han elske å bli klødd! :)


Så, d va nu litt bilda fra fjøsn:)
Vi driv å finn navn på de nu, d va ikke så lett som æ hadde trudd..
Har bare navn på ei t nu.. Men navn og forhåpentligvis
bilda kommer etterkvært:)


Haadee:)

3 kommentarer: