lørdag 7. november 2009

Fjøs, okser, ungdyr og pessredd Line...

Nå er det endelig kommet dyr i fjøsen her:)
Ikke så mange enda, men resten kommer iløpet av
kvelden tror jeg:)

Å for de som trodde jeg ikke tør å nærme meg dyrene:
-HAH!!! Dåkker tok feil!! :)
Æ e ikke så vældi redd de lengre!!

Jeg var ute og hjalp til litt, på den tia fikk vi inn to okser
og fem kviger om jeg ikke husker helt feil..

Etter det sto vi inne i fjøsen en stund og så på dyrene
og snakket litt med de:p

Har enda ikke bestemt oss helt om hvordan og om vi
skal vise Pepsi hva som er i fjøsen... Får se når alle er
i hus... :)

Etter at jeg var ferdig å hjelpe til gikk jeg inn igjen for
å henge opp klær og for å sette brøddeig...
Nå er det gjort, så da er det avslappings en god stund..
(til deigen er hevet)

Bilder fra fjøsen kommer kanskje senere, vi får se om jeg
går ut når de er ferdige å få alle inn...
Eller, jeg må jo ut uansett, men vet ikke om jeg gidder å ta med kameraet...

Snakkeeeeeeees;)
Klem fra "bonde-Line" ;)
haha!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar