mandag 6. april 2009

Back in bussiness!!

For real this time!!!! :D

Jepp, jeg er tilbake, friskere, tøffere, gladere og FEM KILO lettere!!!!!! :D:D:D
Alt det bare på en uke!! Da var det liksom ikke så ille å være syk allikevel;p
Eller, jo det var det, men det var liksom verdt det på en måte... hehe..

Nå ser jeg frem til flere ting. For eksempel:

* Å lete frem det diiiiigre påske egget mitt
* Å lete frem påskedukene
* Å dra til Strønstad i påska

Og det jeg gleder meg mest til:
Jeg og Pepsi har bestemt oss for å dra på Lars Monsen ekspedisjon snart..
Vet ikke når eller hvor ennå, annet enn at det blir snart og at det blir bra! :)

Vi skulle ha hatt kløv til hunden da, sånn at hun også kan bære noe, men vi får se..
Vår første Lars Monsen ekspedisjon blir neppe noe "Canada på tvers", men den blir iallefall like bra!! Det er jeg bombesikker på!! ;)

Mer oppdateringer angående ekspedisjonen kommer så snart vi har planlagt litt mer..
Mens dere venter i spenning (?!) kan dere kose dere med dette, noen morsomme "fakta" om Lars Monsen.

Nå sitter jeg her og oppdaterer bloggen og ser på filmen Mrs. Doubtfire.
I love that movie!! :) Den er funny as hell:D

Nei, jeg må spille litt tetris tror jeg.. Snakkes...
Hadeeee:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar