torsdag 9. april 2009

Påske

Jaja, så var det påske igjen..
Vi er på Strønstad hos svigerfar, og igår oppdaget jeg, til min store skrekk,
at jeg hadde glemt påske egget mitt hjemme:(
Gidder ikke å sitte i bil i tre timer for å hente det.. (1,5 timer hver vei)

Ellers er det ikke mye å fortelle..
Har øvelseskjørt litt idag, det gikk strålende..
Ikke helt stødig på den giringen ennå, men det kommer seg:p
Har fortsatt ikke tenkt å ta lappen, men er gøy å kjøre litt innimellom allikevel.. ;)

Middag idag var oppvarmet hjemmelaget pizza fra igår.. Så da sier det seg vel selv hva vi hadde igår;p

Var på besøk hos noen venner igår, de har en pølsehund.. (dachs)
Morsom hund... :) Helt i hundre.. Sprang villmann rundt i huset...

Pappa er vel på tur til Vestisen tror jeg, onkel er der allerede regner jeg med...
Selfangst sesongen starter imorgen:)

Nå skal jeg ut en snartur, snakkes:)
Hadeeee!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar