tirsdag 7. april 2009

Ny dag, nye muligheter osv..

This was a good day!!

Sov leeeenge idag... Våkna litt over tolv..

Deeeilig etter en hel uke med å ha våknet rundt kl åtte hver dag.


Satte meg opp i senga og fikk sjokk!

Hele rommet var endevendt!
Hunden hadde gått amokk i en eske med
klær som sto på gulvet..
Hun hadde dratt ut nesten alle klærne fra eska
og utover på gulvet..
Hun hadde ikke ødelagt noe, bare rota;p


Etter det sløva vi bare til klokka var tre..
Pepsi la seg på sofaen under
pleddet da vi sto opp,
så jeg lufta henne ikke før tre...


Remi kom hjem kl tre, så dro vi til bestevenninna mi en tur på kaffe-besøk..

Hun hadde bursdag idag.. Det var kjempe koselig:)

Så var vi og handla litt snop og greier,
før vi bestemte oss for å dra på kino..

Vi så filmen
menn som hater kvinner, den var heeelt genial!!!














Etter filmen dro vi hjem for mer sløving..
Middagen idag ble for min del en ostepølse med bacon
og for Remi en baconcheese burger...
Vi gadd ikke å lage noe hjemme siden vi hadde planer:)

Dagene siden søndag har for det meste gått med til å se tv-serier på nettet...


Har sett en sesong av "United States of Tara",
som er den mest GENIALE
serien jeg har sett i hele mitt liv tror jeg!!!
I love it!!! <3>

Flere serier jeg har sett i det siste er:

Medium, Grey's Anatomy, Weeds, Ugly Betty og Desperate Housewives..

Jeg elsker alle disse!! :):):) <3>
Medium ser jeg nå, holder på med sesong to,
så jeg har litt å gjøre en stund fremover;)

Anyways! Nå er jeg klar for mer Medium, sååå... Thank you, and good night!! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar