mandag 12. april 2010

Sjokoladekake-forsøk del 2, gourmet kveldsmat og pappabesøk..

Sjokoladekake-forsøk del 2
Kaka ble god den:) Men gadd ikke å vente til den var helt kald,
så det ble glasur istedenfor nougatkrem..
MEN, IKKE bruk springform hvis du ikke gidder å vente i over en time mens kaka står i ovnen...
Den ble jo så tjukk, så det tok jo all evighet å steke den;p hehe..
















Gourmet kveldsmat
Siden vi spiste sjokoladekake til middag idag ble middagen kveldsmat...
Kveldsmaten bestod av sommerkoteletter som jeg brunet litt i stekepanna, så la jeg de i en stekepose og i stekeovnen i ca 30 minutter på 200 grader, og 10 minutter på 80 grader mens vi venta på at potetene skulle bli ferdig-kokte.. Lagde saus med å brune litt smør, hadde i stekesjyen fra kotelettene, hadde i litt mel, brunet mer, og så hadde vi i vann og kokte sausen opp... Mål har jeg ikke fordi jeg ser det bare an... Det er sånn jeg har lært det, og det er sånn jeg liker å gjøre det;)
Kotelettene ble perfekte!! Mmm!!! Det var nydelig!! Men glemte å ta bilde.. Hmmz... :p

Pappabesøk
Pappaen min kom også på besøk nå ikveld:) 
Han er nettop dratt igjen.. Han ringte og spurte om vi ville ha hjemmelagde fiskekaker og fiskepudding..
Såklart ville vi det:D Og vi fikk MASSE!!!

Her er pappaen min:) 

















 To store hjemmelagde fiskepuddinger


















 Noen frossne fiskekaker:) Hjemmelagde.. 

 















MASSE ferske hjemmelagde fiskekaker!! 
Da bildet ble tatt hadde det allerede blitt litt svinn;) 

 















Nærbilde av VERDENS BESTE FISKEKAKER!!! 
MMMMMmmm!!! <3

 















Jeg har verdens snilleste pappa!! :) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar