søndag 11. april 2010

Strandlandet Sanglag, hundepass, vår, ringer og sommerminner

Påsken er over, våren er på tur og alt er bare velstand... :)

Jeg ble med i et kor for en stund siden.. Strandlandet Sanglag heter vi.. Idag hadde vi vår første fremføring etter jeg ble med i koret.. Det var kjempegøy!! Selvfølgelig glemte jeg kameraet hjemme, menmen.. Kan jo fortelle hvordan det var allikevel..
Det var kafè på Ungdomshuset på Strønstad, der skulle vi og et kor til synge.. Også skulle det være loddsalg, allsang og litt annen underholdning.. Det andre koret som var der var Ytre-Eidsfjord sanglag, de var kjempegode!!
Vi fremførte tre sanger, det var; "Whiskey in the jar", "Tir'na noir" og "Deg og få skode"..
Det gikk bra, selv om mange i koret var nervøse;)
Og hovedpoenget var jo at det skulle være sosialt og gøy, og det var det:)

Igår var vi i bursdag hos bestemora til Remi, der fikk vi fromasjekake, is og mye annet godt:)
Kjempekoselig:)

Vi har passet Pluto, hunden til en kamerat av Remi, i helga.. Såklart fikk Pepsi løpetid på fredagskvelden.. Men det gikk bra iallefall, hundene var rolige og snille hele helga... Her er noen bilder av Pepsi og Pluto fra helga.. Pluto storkoste seg med å få lov til å være sofahund;)










På fredags formiddag var vi innom Anett og Leo for å gratulere Anett med dagen hun hadde på onsdag.. Fikk tatt noen fine bilder av Leo også da:) Her er noen av de: (Fikk lov av Anett å legge de ut) :)














Jeg har vært å fiksa meg nytt pass.. Skal ikke til utlandet, men er jo greit å ha uansett... hehe.. Her er bildet som tok ca hundre forsøk å få til siden jeg ikke klarte å sitte i ro:p Ble iallefall fornøyd med det... :)




















Også har vi endelig kjøpt oss ringer.. Har jo vært forlova siden 2005, men ikke kjøpt ringer før nå:p
Her er de:) Fine, ikke sant??!! :)  <3<3<3


















Og tilslutt et par bilder fra i fjor sommer.. De første er fra jeg og Hermann var og utforska krabbedammen på Strønstad... Vi fant masse eremittkreps..


















Og dette er diverse skatter fra fjæra;)

















Så det var litt om hva vi har gjort de siste dagene... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar