søndag 21. februar 2010

eBay, lillesøs-blogg og strikking..

Er kommet igang med lestene til kjæresten.. Etter mye leiting etter oppskrift/mønster
fant jeg ut at det bare var å gi opp med en gang.. Fant ingen mønster jeg var fornøyd med,
så da strikker jeg etter fri fantasi;p Er spent på resultatet..


Lillesøs har hatt blogg en stund nå, men det har ikke kommet noen innlegg der...
Ikke før nå... Så hvis du vil titte på bloggen hennes også, så finner du den her... :)


Så til min gode venn eBay og mine siste kjøp.. :D

Har kjøpt bursdagsgave til storesøs, men siden hun er siiiinnsykt nysgjerrig så
kommer det ikke bilde ennå... Hun må først få det.. :)


Nytt batteri til mobilen jeg fikk av pappa.. Det koster rundt 200kr i Norge,
jeg fikk det for under 20 kr inkludert frakt! :O




















Nye malepensler... :)















Klistremerke til døra til kjærestens hobbyrom;)






















Et armbånd... I love it!!




















Og til slutt en pakke med tre "fiskebein" som man kan snurre
opp headset-ledningen på...









Kommer bilde av lestene etterhvert, må bare komme litt lengre først;)
Snakkeeees... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar