torsdag 18. februar 2010

Ommøbelering og "krigsskader"

Hadde bestemt meg for i min visdom at det ville være lurt å bære ned en kommode fra loftet helt alene..
Vel.. Jeg tok FEIL! Det er forresten ikke en kommode egentlig, det er et skap.. Med skyvedører.. Planen var å sette den på badet for å få litt mere oppbevaringsplass der inne..

Jeg gikk på loftet for å hente den ned, helgarderte meg med å ringe til gubben for å si at om han ikke hadde hørt noe fra meg innen et kvarter var jeg sannsynligvis død eller avsvimt nederst i trappa.. Så gikk jeg igang..
Tømte skapet, prøvde å løfte det for å finne ut om det var tungt.. Hmm.. Ikke så veldig, men det var vanskelig å få godt tak.. Derfor åpnet jeg skyvedøren på ene siden.. Bar skapet med meg ut av rommet og bort til trappa..
Begynte å kjempe med meg skapet nedover.. Litt før jeg var kommet halvveis i trappa fant jeg ut at det var lurt å sette skapet på høykant... Vel... FEIL IGJEN!!!! Dørene smekka igjen som en giljotin mot fingrene mine!!! AAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! %¤#"%/&&"€£$€ 

Tre flate fingre og en gooooood porsjon bannskap senere (er jo finnmarking tross alt) fikk jeg omsider skapet ned trappa, og inn på badet... Nå er jeg og skapet uvenner, så jeg har ikke rørt det etterpå!! Kanskje jeg fyller det ikveld... Men ikke nå!!

Fingrene banker ikke så mye nå, så jeg tror de bare ble litt forslåtte.. Heldigvis...

Nå lager jeg handleliste før vi skal til byen og handle... Snakkes... Haaadeeee:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar