fredag 19. februar 2010

Handletur gone wrong og handletur gone perfect;)

Var på handletur igår i svolvær... Vi begynte med noe nytt i forrige måned.. Da fant vi nemlig ut at vi skulle handle inn mat for tretti dager i slengen..
Siden det fungerte utmerket bestemte vi oss for å gjøre det denne måneden også... Som sagt så gjort, vi lagde handleliste og dro avsted..Vi handlet mat og vi var innom Europris en tur... Det var der alt gikk rett vest:p
Vi fant masse greier som vi trengte.. (?) og gikk til kassen og betalte.. Inne i butikken fant vi et rompeakebrett
som vi bestemte oss for å kjøpe til gudsønnen min.. Jeg gikk til pakkedisken for å pakke det inn.. Etterpå gikk jeg til Remi, hentet bilnøklene, gikk til bilen og la pakken i baksetet.. Så var vi en tur på Milano med Susanne, før vi dro på besøk med pakken... Det var sent når vi kom hjem, men varene måtte jo pakkes ut.. Etter all maten var pakket ut skulle jeg finne frem kaka jeg kjøpte på Europris og legge den i skapet.. Men hvor var posen??
Remi gikk i bilen for å se mens jeg lette inne... Ingen pose... Hmm.... Hvem hadde bært den i bilen? Oooops!!!
Kanskje den sto ved pakkedisken? CRAP!!! Og jeg som ALLTID bruker å snu meg for å se om jeg har glemt noe!! Men ikke igår... Typisk:p
Anyways... Jeg ringte Europris imorrest... Hadde igrunn ikke noe stort håp om å få igjen posen... Men joda, de hadde funnet den og skulle ta vare på den!!!!! OH Happy day!!! :D:D:D
Så idag skal vi å hente varene vi glemte!! FLAKS!!!
Det var handletur gone wrong.. Men det endte godt iallefall....

Her er handletur gone perfect: 
Jeg har funnet meg en ny venn... Han heter eBay... And I am in loooooove <3
hehe... 
Her er mine kjøp fra igår...

Vegg-decal.. Den skal ikke på veggen her, den skal pynte opp hodeenden på senga hadde jeg tenkt:)













Smykke med klokke på... I love it!! :)


















Og det søteste smykket EVER!! <3
















De har sååååå mye spennende på eBay altså!! Og det er ikke sånn at jeg handler det første og beste jeg ser, det er oppe til nøøøøye vurdering, og jeg sammenligner og leser, og studerer og gransker... Og av ca ti tusen ting jeg hadde lyst på igår, er disse tre de tingene jeg endte opp med... Og jeg er knallfornøyd!! Gleeeeder meg til det kommer i posten!! Men to av tingene kommer fra kina og den tredje fra USA, så det kan ta laaaang tid... Men den som venter på noe godt... osv...

Nå skal jeg inn på eBay og kikke litt mer... Snakkes... Nytt innlegg når vi kommer fra Svolvær ikveld, da får dere se noe dødskult jeg kjøpte på Europris igår... ;)

1 kommentar:

  1. æsj..teksten til bildene blei teit, men gidder ikke fikse på det nå...

    SvarSlett