onsdag 17. februar 2010

Spørsmål og svar...

Jeg er utfordret av meg selv! Snubla over denne på nettet når jeg kjeda meg før idag.. Det er 31 spørsmål, og egentlig skal kun ett ord gis som svar.... Får se om det er nok med et ord:p

1. Hvor er mobilen din? I sofaen under hunden tror jeg... :p
2. Skildre kjæresten din? HHH... (HotHotHot;)
3. Håret ditt? Rotete...
4. Moren din? ....
5. Faren din? E vel hjemme...
6. Hva er favorittingen din?
7. Hva drømte du om i natt? Aner ikke... Sikkert noe sære greier...
8. Hva drikker du helst? Cola...
9. Drømmebilen? Mini eller Hummer H2
10. Hvilket rom sitter du i nå? Stua...
11. Eksen din? :S
12. Din største skrekk? At de æ e gla i dør...
13. Hva vil du være om ti år? Fornøyd...
14. Hvem var du sammen med i går kveld? Kjæresten og Pepsi... <3
15. Hva er du ikke? rik..?!
16. Det siste du gjorde? Hosta...
17. Hva har du på deg? Joggebukse, fleecegenser og lester...
18. Favorittboka di?  Vet ikke, d e så mange!!
19. Det siste du spiste? Brødskive med leverpostei... (Hjemmebakt brød)
20. Livet ditt? Veldig bra... :)
21. Humøret ditt? Ustabilt... Alltid...
22. Dine beste venner? Remi, Anett og Kia <3
23. Hva tenker du på akkurat nå? Filmen vi ser... Og svarene her...
24. Bilen din? Får jeg vel når jeg får lappen tror jeg;)
25. Hva gjør du akkurat nå? Svarer på spørsmål...
26. Sommeren din? Forhåpentligvis på Måsøy!!
27. Sivilstatus? Forlovet<3
28. Hva er på tv-en din akkurat nå? Film... Vi har ikke TV-kanaler, så da er film alternativet;)
29. Når lo du sist? Når kjæresten spurte faren om han var sulten siden han ville kjøpe rundballer;p hehe
30. Når gråt du sist? Husker ikke...
31. Skole? Ja masse, men ikke nå...

Jeg utfordrer herved Lillesøs, mammasmurfen og heid-julie... Kos dere;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar