tirsdag 23. februar 2010

kdjghorwhagåoih - i mangel på en bedre overskrift...

Hmm... Hva skal man blogge om idag da?
Har endelig blitt enig med meg selv om hva slags mønster jeg skal ha på lestene til kjæresten...
Jeg fant ingen jeg likte, så det endte med at jeg tegnet et selv... :p
Men strikkingen går saaaaakte...

Ellers har jeg ikke gjort noenting nesten idag...
Skulle helst ha tatt oppvasken, men når
mor sjøl står for vedfyring i kjøkkenet og temperaturen ligger
på rundt 40 grader er ikke det spesielt fristende...
Ikke det at oppvask EVER er fristende, but still...

Satt inn to rundballer i fjøsen igår, bruker vanligvis bare å sette inn en..
Så morrafjøsen var lett som en plett idag...
De nye kvigene som har vært skeptiske er nå blitt ganske vant til
både meg og hunden, så nå liker de også å bli kost med.. :)
Synes det er godt å ha bare kosefjøs innimellom... :)
Og det ser ut som at dyrene liker det også...

Pepsi er stort sett bare interessert i å gå på jakt når hun er i fjøsen..
Kvigene er mer interessert i henne enn hun er i de...
 Ellers skjer det lite her ute...
Veldig lite...


 Nei, skal prøve å strikke litt mer, så kanskje han får nye lester før vinteren er over;p hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar