lørdag 20. februar 2010

Siste kjøp og et aldri så lite sammentreff... :)

Sååå... Fikk henta posen fra europris idag... Heldig med den altså!!
Her er noen av kjøpene:

Var fri for akvarellark... Heeelt fri... Men ikke nå lengre...















GIGANTISKE POST-ITS!!!!!!!!!!! <3<3<3 WEEEE!!!
JO, det har man bruk for!! Elsker post-its!!
















Åtte nøster med garn og to pakker med pinner...
Skal prøve å strikke lester til meg og kjæresten.. :)
















Satt og lette etter strikkeoppskrift på lester for litt siden..
Så snublet jeg over noe som heter senjalester.. De ser slik ut:





















 Bildet over er lånt herfra...

Hmm... De så jo veeeeeldig kjent ut da....
Jeg fant ut hvorfor... :














Jeg fikk visst senjalester til jul fra mor... :)
(Bestemora til kjæresten min) Og jeg hadde de faktisk på...
Litt av et sammentreff...

Jeg og Pepsi er forresten alene hjemme ikveld/natt  mens kjæresten er på
besøk hos en kamerat..

Den som tror det er mye selskap i en hund... Tro om igjen!!!












Sånn har hun sett ut siden han dro hjemmefra:p Hehe..


Har forresten blitt litt mer eBay igjen ikveld..
Måtte ha nytt batteri til mobilen.. Det kommer fra Kina..
Eller var det Australia...? Husker ikke.. Iallefall var det BILLIG:D
Også sa lillesøs at hun ønsket seg en sånn klokke som jeg bestilte meg igår,
så da bestilte jeg like greit en til;)

Anyways... Nå skal jeg lete mer etter leste-mønster..
Må finne et skikkelig dødskult et;) Tips mottas med takk...
(Lofotlesten var kjeeedelig og Senjalester har jeg fra før,
så det gidder jeg ikke å strikke)

Snakkes... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar